KNARKCAFÉ

Jag har länge gått och funderat på om jag ska ta kort på detta knarkarcafé som ligger mitt emot vårt fönster. Nu är det så här för alla nya läsare som inte hängt med i våra liv, att vi har gratis underhållning på kvällarna. Det är heroinintagning och horerier från klockan 19.00-03.00 på nätterna.

Har liksom inte riktigt vågat ta mig fram till skylten.. Tänk om någon kanylman skulle se mig och hugga till? Det händer ska jag tala om! Mitt på i Oslo city springer det kanylmän och jagar oss rädda svenskar. Hur som, i förrgår tog jag modet till mig och fotade det fucking cafét. Enjoy!

"Hjelp oss å holde liv i en kafé vi gjerne skulle ha stengt"
ABSOLUT!

Maritakafeen, för er som vill joina.

Här bor vi! För er som ville veta.

Isidor och Emelie på United bakeries.

Dodaaaloda i skridskoparken.

kAm.


Love Loket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0