Blöblölöv

Det här blir nu mitt tredje godnatt-inlägg. Majsen har ju börjat jobba och har inte mycket krafter över till dritt, höhö. När jag kom hem idag hade det rörts om i blogg-grytan. Statistiken är inge dålig på att klättra kan jag säga. 
Jag slutade jobbet kl.18. Idag fick en stoooor påse med bröd följa med hem. Kvällen har bestått av romantiskt middag för två(till mig & Emil). Det fick bli kycklingfilé, pasta, sås och hemmagjort vitlöksbröd. Försökte oss även på ett litet bus ikväll som inte blev så lyckat. Nu börjar grannarna spela med hög bas och jag ska slå sönder väggen om dom inte ger sig. Snart kommer nog min nattliga date. I'm talking about Blund..John Blund. /Majsan
                                                                
P.S Lollo är på date D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0