FÖRLÅT

För den otroligt dåliga uppdateringen, IGÅR OCKSÅ!! Ja, vi vet. Skärpning på oss.
Gårdagens anledning till no update var att jag fes sönder lägenheten (och trosorna) bokstavligt talat. Äckligt? Jodå. Men det blir lätt så när man lever på ägg. Så vi alla var helt enkelt tvugna att utrymma lägenheten, men nu är vi tillbaka igen!

Jag, Doda och Emil ska ta oss ut till IKEA och äta korv. SÅ JÄVLA GÖTT!
Dagens fettotips kommer senare idag, och massa bilder. Missa fofän inte det!

Love Loket

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ni ger mig magknip. speciellt ostbågetjejen, hur fan kan man skriva så otroligt roligt? jag skrattar på mig..

2010-01-21 @ 14:11:56
Postat av: ekaa

seriöst hade man låst in 4 grabbar i en lägenhet så skulle det inte ens ligga på 20% av den nivån ni sätter i äckelhet!

2010-01-21 @ 14:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0